• Nyheter

Premiär av ”Efter 18”. En storsatsning med Östgötateatern och det lokala kulturföreningslivet under vecka 10 med en världsunik föreställning den 10 samt 11 mars.

Tillsammans med det lokala kulturföreningslivet med omnejd ska Östgötateatern – med skådespelarna Peter Jansson, Jesper Barkselius, Caroline Harrysson samt teknisk personal – under en vecka gemensamt producera en för Vikbolandet unik scenkonstupplevelse. På, runt och bakom scenen kommer en helafton med allsköns kultur att skapas. Det blir två föreställningar med genrep på fredagen 10 mars samt ”Premiär” på lördagen 11 mars.

Ramen runt alltihopa är en fiktiv Live tv-inspelning av den nya kanalen, Kanal Vikbolandets storsatsning ”Efter 18”. En talkshow!