• Nyheter

Årets midsommarfirande i Lundsbrunn på midsommarafton i år, 2021.

Lundsbrunns Resort & Spa tillsammans med Lundsbrunns Samhällsförening och Lundsbrunns idrottsförening har nu äntligen fått klart med tillstånd ifrån Polismyndigheten för ett genomförande av ett midsommarfirande för sittande publik utifrån gällande C- 19 restriktioner, det innebär att:

Max 500 sittande publik i markerat och avgränsat område, vi kommer att spärra av ett område framför Resorten där firandet normalt sker och genomföra ett klassiskt midsommarfirandet med resning av stång & tillhörande musik samt Idrottsföreningens olika aktiviteter på ett avsatt område men allt kommer att ske inför sittande publik, vi kommer att ha en separat in och utgång på området
Vi kommer att ha ordningsvakter på plats för att se till att restriktioner och ordning följs

Midsommarfirandet & biljetter:

Vi kommer att köra det familj anpassade Midsommarfirandet mellan kl. 15-17.00 på midsommarafton därefter fortsätter firandet inne på Resorten för den som önskar, boka gärna bord för att säkra din plats på kvällens Midsommarbuffé efter familjefirandet, läs mer på lundsbrunn.se där mer information kring midsommar kommer att läggas upp inom kort

Biljetter säljs i första hand till Lundsbrunns invånare på plats vid Lundsbrunn Resort & Spas reception nu på måndag och tisdag, 21.22 juni mellan kl. 12-18.00, Biljetterna kommer att kosta 20 kr för alla oavsett ålder, det går inte att förboka biljetter utan dessa måste köpas och hämtas på plats i receptionen dessa 2 dagar, 500 biljetter kommer att finnas tillgängliga med principen först till kvarn. Vi hoppas att alla har förståelse för att vi endast kommer att kunna sälja 500 biljetter i år.

Varmt & Hjärtligt välkomna till ett anpassat men mysigt firande i Lundsbrunn önskar:

Lundsbrunns Resort & Spa tillsammans med Lundsbrunns Samhällsförening och Lundsbrunns idrottsförening”