Medlemslotteri och sponsring

Om du vill stötta vår förening ekonomiskt kan du köpa en eller flera medlemslotter för 100 kr/st. Vinnare i medlemslotteriet dras vid vår årliga medlemsfest på hösten. För mer information, kontakta Mikael Longnell eller skicka ett meddelande till föreningens e-post: longs.bygdegardsforening@gmail.com.

Du kan också stötta föreningen genom att prenumerera på bingolotter. Gå in på bingolottos hemsida och ange att du vill stödja Longs bygdegårdsförening.

Företag och privatpersoner som vill sponsra bygdegården direkt med valfri summa (förslagsvis 500-3000 kr) kan sätta in detta på bg 871-2630 och samtidigt skicka ett meddelande till longs.bygdegardsforening@gmail.com. Samtliga sponsorer  tackas på en inramad tavla på bygdegårdens vägg.