Vill ni hyra? Ta kontakt

Med vår uthyrare Anne-Catherine Karlsson 070-6507835 eller mail tintin965@hotmail.com Hyressätttning: För privat hyrning. Hela lokalen 1500:-/dygn för medlemmar eller 1700:-/dygn för icke medlemmar. För alla privat: 300 kr/timme för hela lokalen Lilla salen 100 kr/timme och stora salen 200 kr/timme. Föreningar: Alla föreningar betalar fr.o.m 1 jan.2017 , 32kr/timme/sal. Hyrs hela Knutbygården blir det 64 kr/timme. Tänk på att när enbart stora salen hyrs, får inte lilla salen utnyttjas. Har det skett så kan ni debiteras efteråt. Köket ingår alltid i hyrningen oavsett om lilla eller stora salen hyrs. Ekonomiska föreningar faktureras som privat hyrning. Ska ni ha fest hemma: hyr här! Uthyrning av bord 25 kr/st Uthyrning av stolar: 5 kr/st Uthyrning av porslin 10 kr/kuvert.