• Hem

BGF Järvsöfolkan

BGF Järvsöfolkan är en ideell förening som arbetar för att bevara ”Järvsö Folkets Hus”

Hos BGF Järvsöfolkan  finns många möjligheter till olika verksamheter och aktiviteter.

Här kan det pågå allt från filmvisningar, 50-årskalas, bröllop, namncermonier, loppisar och konstutställningar till aktivitetsdagar för barn, konferenser och yogapass – det är bara fantasin som sätter gränser!

Vi i föreningen vill att huset skall sjuda av liv och rörelse
BGF Järvsöfolkan är till för folket i byarna!

Vi erbjuder : En stor lokal för upp till 225 gäster vid dukning. En mindre lokal för  ca 10-15 personer för t ex  mindre sammanträden, föreningsmöten m.m. Välutrustat kök med kylskåp, spisar, diskmaskin, kaffebryggare samt porslin för 300 personer. Järvsöfolkan är handikappanpassad. En stor scen med filmduk, projektor, ljudanläggning. Wifi och hjärtstartare.

Bli medlem: Medlemsavgiften, hyresintäkter samt ideella insatser är viktiga delar i Järvsöfolkans ekonomi – Bli medlem och var med och  engagera dig i vår fantastiska mötesplats!

Medlemsavg:

150 kr/enskild medlem, 300 kr/familj, 500 kr/ företag eller förening.

Järvsöfolkan BGF:s styrelse;

Ordförande Gun Sjöberg