Föreningen

Flo-Sal Bygdegårdsförening är en ideell förening. Vi överlever på medlemsavgifter, inkomster från aktiviteter samt ett årligt bidrag från kommunen.

Det hela styrs av en styrelse på sju (7) ordinarie ledamöter och fyra (4) suppleanter. Styrelsen får dock god hjälp av medlemmar vid större evenemang och annat.

Varje år hittar vi på diverse aktiviteter för boende i bygden där alla, inte bara medlemmar, är välkomna.
Vi har genom året genomfört många (ofta återkommande) aktiviteter så som teater, moppeloppet ”Flo-Räjset”, löpartävlingen ”Flo Verticle Challenge”, ärtsoppefest, julmarknad m.m.

Vi välkomnar självklart nya medlemmar, både stödmedlemmar och engagerade medlemmar. Alla är välkomna i vår gemenskap för att hålla landsbygden levande.
Här kan ni läsa om hur man blir medlem.

Föreningens medlemmar har fördel av rabatt på hyran när man hyr bygdegården. Rabatten är väl tilltagen och det räcker med att hyra lokalen en gång för att man ska ha tjänat in medlemsavgiften.

Varmt välkommen till vår bygdegårdsgemenskap!

Hälsningar
Styrelsen