Pubkväll på Bygdegården (endast medlemmar)

OBS! Föranmälan för att planera matinköp. Betalning sker på plats.

Äntligen är det åter pubkväll på Bygdegården.
Fredagen den 10 maj med start 17.00 är det åter dags för en ny fantastisk pubkväll mitt i långhelgen där många av er sliter med att kratta löv, iordningställa sin trädgård eller rent av öppna upp sommarhuset för säsongen.
Då kan det vara skönt att slippa laga mat och träffa likasinnade över en öl/ glas vin och lite god mat i lugn miljö på Bygdegården.
Pubvärdarna denna kväll kommer att tillaga kyckling wok på en muurikka direkt på plats vilket innebär att vi behöver veta hur många som har för avsikt att inte bara dricka utan även äta denna fantastiska meny.
Vi räknar med att servera maten direkt från pannan c: a 17.30! och kostnaden per kuvert är: 145: – inkl. mat, en öl/ alt 1 glas vin.
Hoppas vi ses och får en fantastisk kväll tillsammans!

Mejla till: majawerner@gmail.com och ange hur många som önskar äta så det räcker till alla och senast den 6 maj !!
Varmt välkomna.
Maja & Lasse Werner