Bli sponsor

Här kan du läsa om hur du blir sponsor

Vad ni möjliggör

Genom att sponsra Färingtofta IK är ni en del av att stötta vårt mål om en levande landsbygd. Ni ger ett ovärderligt stöd som tillåter oss att hålla igång vår anrika bygdegård ”Tornsborgs Tivoli” och skapa en social och aktiv knutpunkt för vuxna och barn i alla åldrar i både den direkta bygden och för dess omnejd.

Bli företags sponsor
Vad ni får

Våra sponsorer är som hjältar och förtjänar att uppmärksammas så mycket som möjligt. Ert företag får bland annat synas på vår hemsida och direkt vid huvudentrén på ”Tornsborgs Tivoli” på egen tavla med sin logga.

Som sponsor finns även fler förmåner så som reducerat pris (20%) när ni hyr bygdegården till event, konferens eller kanske personalfesten. Ni får även inbjudan med gratis inträde (för 2 representanter) till vår årliga Färingtofta IK-festen där vi utöver god mat och sällskap även lyfter fram er som sponsor.

Sponsor anmälan företag

Bli privat sponsor
Vad ni får

Våra sponsorer är som hjältar och förtjänar att uppmärksammas så mycket som möjligt. Ditt namn kommer ses på vår hemsida och utöver detta mottager du inbjudan och gratis inträde (för 2 personer) till vår årliga Färingtofta IK-fest där vi utöver god mat och sällskap även lyfter fram dig som sponsor. Du får även ta del av en rad olika medlemsrabatter. hos våra lokala samarbetspartners (på gång).

Sponsor anmälan privat

Sponsor, medlem och event ansvarig

Mona Overland Hegelund

mona.hegelund@faringtofta.se