Bli medlem

Välkommen som medlem i Norrögården! Som medlem får du hyra din bygdegård för ett lägre pris än andra och du får vara med på pubar och annat som bara riktar sig till föreningens medlemmar. Och så får du förstås gärna vara med och städa, måla, rycka ogräs och annat som hör en bygdegårds liv till.

En bygd behöver sin samlingsplats och för oss i byarna runt Sund är Norrögården just den platsen.

Här träffas vi för att ha roligt tillsammans. Vi träffas också för att hålla vår bygdegård i god form så att vi ska kunna fortsätta att ha den som vår gemensamma samlingsplats.

Just därför behöver Norrögården dig som medlem!

Vill du bli medlem?

Sätt in 200 kronor för varje person på föreningens bankgiro 524-8893.

Det går också bra att swisha till 123 092 40 76.

Kom ihåg att ange ditt namn och adress vid inbetalningen. Skicka gärna ett mejl till norrogarden@yahoo.se, så vi kan skicka information om föreningens aktiviteter och annat du kan vara intresserad av.

Medlemspriser

Hyra hela gården 750 kr