Kommande aktiviteter

Söndagen den 12 maj kl 15 får vi åter besök av GöteborgsOperan. Denna gång med föreställningen ”Operakväll med musikalpärlor”. Medverkar gör bl a Lars Hjertner och Ingahlill Wagelin, de har varit i vår bygdegård många gånger. Se mera på:  https://www.opera.se/forestallningar/sasong-2023-2024/operakvall-med-musikalparlor/

För biljetter se: www.riksteatern.se/falkoping eller www.nortic.se, eller swisha till 123 233 26 41.

Biljettpris: Vuxen: 400 kr, med scenpass/medlem: 200 kr. Ungdom t.o.m. 25 år: 100 kr, med scenpass/medlem: 50 kr.

Här kommer lite framtidsplaner. Mer info kommer senare.

Söndagen den 30 juni kl 16 ordnar vi en familjedag med lite lekar och annat kul. Hoppborgen för barnen ska vara i gång. Glass till barnen. Fika till de äldre. Är Du nyinflyttad är Du extra välkommen för att lära känna Dina grannar och vår fina Bygdegård.

Söndagen den 25 augusti kl 16 ordnar vi en sensommarpromenad i trakterna kring Hässjö/Enehögen. Vi stannar till vid Stigs grillplats för en paus.

Fredag 27/9 och lördag 28/9 är det mekelsmäss igen med vårt härliga tårtkalas.