Boka bygdegård

Gräs bygdegård kan hyras för exempelvis privata fester och föreningssammankomster. Berätta gärna för dina vänner och bekanta om möjligheten att hyra vår bygdegård. Alla är välkomna att hyra, inte bara medlemmar.

Bygdegården har en stor samlingslokal på bottenvåningen med akustikplattor i taket där ca 60 sittande (vid bord) ryms. Det finns även plats för ca 40 sittande på övervåningen i anslutning till köket.

Köket är utrustat med kyl/frys/spis/diskmaskin samt glas/porslin/bestick och finns på övervåningen.

Sängplatser finns på båda våningsplanen, i separata rum, och rymmer ca 10 personer.

Två toaletter, varav en handikappanpassad finns på bottenvåningen.

Ramp finns vid entrén.

OBS! På grund av ökade elkostnader kommer endast köket att hyras ut under perioden 31 oktober till 31 mars. (sittplats för ca 15 personer)

Pris uthyrning

• Bygdegården: 1000:-/dygn
  • Föreningsmöte: 200:-/gång
  • Barnkalas: 500:-/gång
  • Cirkel: 500:-/termin

Övernattning:

• 275:-/natt & person
  • 150:-/natt & barn under 15 år.

Täcke/kudde finns. Sänglinne ingår inte.

Vill du boka bygdegården kontaktar du:

Putte Johansson, 070-299 64 44, 0563-930 60