Vinterfiske 17 februari 2024

Vinterfisket med bygdegårdsföreningen den 17 februari blev en minnesvärd dag som välsignades med fint väder. Med glittrande solsken och gnistrande snö gav naturen den perfekta bakgrunden för en dag på isen.

Många entusiastiska fiskare samlades vid iskanten och förberedde sig för en dag av spänning och gemenskap. Med drillar i handen och förväntan i luften spred sig en känsla av äventyr och förväntan över den blanka isen.

Lyckligtvis visade sig fisken i vattnet vara lika ivrig som de som fiskade, så det blev en lyckat fiske med många fina gäddor, vilket bidrog till glädjen och entusiasmen under dagen.

Men det var inte bara fisket som gjorde dagen speciell. Umgänget runt grillen bidrog till den genuina bygdegårdskänslan.

Med doften av grillade korvar och glada skratt fyllde luften blev dagen fulländad.

Vinterfisket med bygdegårdsföreningen var inte bara ett tillfälle att njuta av naturen och fånga fisk, det var också en dag av gemenskap, skratt och minnen som kommer att hålla i sig länge.