Årsmötet 2024 avklarat.

Fredagen den 22 mars var det årsmöte i Gråmanstorps Bygdegårdsförening. Det var 37 medlemmar närvarande som fick ta del av såväl sedvanliga årsmötesförhandlingar som underhållning från Teckomatorps humorfabrik. Maten som Kristina serverade bestod av sillamacka och ugnsstekt fläskfilé med bacon, svamp och potatisgratäng. I samband med dragningen serverades också kaffe och kaka.

Efter många år i styrelsen har Christer Ericsson undanbett sig omval. Ordförande överräckte en blomstercheck som tack för hans engagemang i Bygdegården. Till ny ledamot valdes Kristina Arvidsson som tidigare varit adjungerad till styrelsen. Även revisorerna har undanbett sig omval. De var inte närvarande vid mötet. Till nya revisorer valdes Karin Borg och Bengt Johansson.

Vinnarna i medlemslotteriet, presentkort.

Vinst nr 1.      Pantzars Radio o TV, 2 500 kr.              Lott nr. 127

Vinst nr 2.      Resteamet, 1 500 kr.                                 Lott nr. 4

Vinst nr 3.      Smycka, 1 050 kr.                                       Lott nr. 68

Vinst nr 4.      Växter Bjärhus, 1 000 kr.                          Lott nr. 193

Vinst nr 5.      Helenas hud och fotvård, 1 000 kr.     Lott nr. 256

Vinst nr 6 – 10 Klippancheckar á 200 kr.                      Lott nr. 27, 47, 124, 210 och 218

Grattis till vinnarna och tack till alla lottägare.