Bli medlem i Gråmanstorps Bygdegårdsförening.

Välkommen som medlem i Gråmanstorps bygdegårdsförening. Medlemsavgiften är from 2023 200 kr per år. Av summan går 100 kr till ett medlemslotteri där dragning sker två ggr per år. Första dragningen för året sker på årsmötet då det utöver sedvanliga årsmötesärenden också serveras mat och underhållning. På hösten är det andra dragningen och anordnas en medlemsfest med underhållning av något slag.

Förutom möjlighet till vinst i lotteriet erhåller medlemmar 33% rabatt på hyran om man vill hyra bygdegården. Förutsättning är att man varit medlem minst ett år och att bokningen görs tidigast en månad före hyrestillfället.

Köp av lott kan ske mot erläggande av200 kr per lott till bankgiro 702-2189 eller via Swish 123 531 85 71. Märk med ”Ny lott” och namn och adress samt e-postadress.