Intro image

Välkommen!

Gräfsnäs Bygdegård ligger naturskönt i anslutning till Gräfsnäs Slottspark med restaurang, hembygdsgård och bad i sjön Anten.

Att hyra!

I vårt rymliga hus kan du ha fest för 100 personer. Vi har glas och porslin som passar till födelsedagsfester och bröllop. Med installation av bild och ljud kan du ha presentationer, visa film och ha musikevenemang.

Evenemang!

Vi har ett varierat program av egna aktiviteter som vänder sig till både Gräfsnäsbor och ni som är mer fjärran! På sidan Program hittar du säsongens programpunkter

Löpande information!

Följ oss och gilla Bygdegården på Facebook så är du uppdaterad på det som händer!

Bygdegården på Facebook

Vill du veta mer om det som händer i Gräfsnäs Slottspark så hittar du det på parkens Facebook-sida!

Gräfsnäs Slottspark på Facebook

Allmän info om Gräfsnäs Slottspark och föreningen Gräfsnäs Slottspark ideell förening hittar du det på parkens hemsida!

Gräfsnäs Slottspark hemsida