Pubquiz

Testa dina kunskaper och ha skoj! Kom till vår pubquiz – en kväll fylld med spännande frågor och skratt.

En pubquiz är ett roligt frågespel. Varje lag försöker svara på frågor som ställs av en quizmaster. Frågorna kan handla om allt från musik, film och sport till historia och vetenskap. Målet är att samla så många poäng som möjligt. Efter varje omgång räknas poängen och laget med flest poäng vid slutet av kvällen vinner. Det är ett utmärkt sätt att ha kul med vänner och lära sig nya saker!

Är du redo för quizet? Kontakta Laura för att säkra din plats. Vi har begränsat med utrymme, endast 60 platser finns.
Skicka ett mejl till lauraberns@gmail.com före den 13 maj för att anmäla dig eller ditt lag. Max 6 personer per lag, men oroa dig inte om du är ensam – vi fixar ett lag åt dig!

Glöm inte att anmäla ditt lag/dig själv med ett unikt namn och meddela Laura vilka som är med. Betala på plats den 18 maj, precis innan vi börjar.

Snacks och läsk ingår. Ta med din favoritdryck!

Pris: 50 SEK för medlemmar, 100 SEK för icke-medlemmar.

Anmäl dig nu och var med om en oförglömlig kväll i Färeds Bygdegård!