Boka bygdegården

Hyr Bygdegård för familjehögtiden, barnkalaset, kursen, studiecirkel mm. Gården är utrustad för ca 50 person och har mycket parkeringsplats.

Nu är det än förmånligare att vara medlem i byalaget. Vi sänker hyrorna för medlemmar.

Genom åren har många bröllop och bröllopsdagar, barndop och examensfirande, släktträffar, födelsedagar, minnesstunder och barnkalas arrangerats i gården.

Vi hoppas att byborna fortsätter att utnyttja möjligheten att fira sina familjehögtider i vår mysiga bygdegård.

Medlemmar Lokala fören. Icke medlemmar Externa fören. Företag Städning ingår
1/2 dag 150 300 800
Dag (1 dygn) 400 700 1700
Helg (2 dygn) 600 1200 2200
+ deposition 0 2000 0

Nov-april debiteras 1 dygnshyra även för kortare arrangemang.

Elkostnader som under hyrestiden överstiger 200 kr/dygn debiteras månaden efter.
Elmätaren avläses (fotograferas) när nyckel-tag lämnas ut och återlämnas.

Hyra och deposition ska betalas i förväg.
Hyreskontraktet måste tecknas av myndig person som tar ansvaret för att reglerna följs, gården städas och eventuella skador betalas.

Mejla dina önskemål till hyra@barkhyttan.se.