Boka Hembygdsgården

Detta är vad vi erbjuder – för bokning ring 50000!

Köket har industridiskmaskin, kyl, frys, dubbel kaffebryggare, induktionshäll, två vanliga ugnar, två mikrovågsugnar samt porslin för 50 gäster

Välkommen till vår hembygdsgård på Bruksbacken, Forssells väg 15 i Sävar. Nära till samhället vid Sävarån är vi en perfekt träffpunkt för upp till femtiotalet deltagare. Hitta först lediga tider i den här kalendern i så god tid som möjligt och ring sedan 090-50 000 för bokning – eller direktkontakta någon i styrelsen!

Pris per tillfälle om högst ett dygn för hyra av lokalen:

Vardagar 600 kr
Fredag–söndag (eller vid motsvarande andra helgdagar) 950 kr

Vid hyra av ljudanläggning (med hörselslinga) och/eller datorprojektor (takmonterad ”bildkanon”) tillkommer 100 kr per hyrtillfälle.

Medlem i föreningen får 100 kr rabatt.

Internetuppkoppling finns alltid tillgänglig på begäran.

Ring oss på 090 50 000 så ger vi prisförslag för upprepad uthyrning till föreningar, företag och liknande!

Stora salen rymmer 50 personer och lilla sammanträdesrummet rymmer 12–15 personer

Allmänt gäller för uthyrning att
– den som hyr ska ha fyllt 18 år
– om underåriga vistas i lokalen ska vuxna/föräldrar finnas på plats
den som hyr ansvarar för att inga obehöriga vistas i lokalen
ingen övernattning är tillåten av brandskyddsskäl
– lokalen ska lämnas i samma skick som innan
– den kan få städas/lämnas fram till kl 12 nästa dag om inget hindrar
– s
tädinstruktion finns anslagen i köket
Vi besiktigar lokalen och inventarierna efteråt och  fakturerar eventuella extra kostnader för skador eller brister i städning.