Årsmöte

för Sanne Bygdegårdsförening

På grund av den pågående Covidpandemin är även i år utbudet av arrangemang begränsat i vår bygdegård. Men vi tycker ändå att vi känner oss mogna för att genomföra ett årsmöte. Årsmötet hålls normalt på vårkanten, men styrelsen fann att fanns fog att senarelägga på grund av  de restriktoner som funnits. Styrelsen har beslutat att i likhet med föregående år inte ta ut någon medlemsavgift för 2021. De som redan betalat in har avgiften tillgodo för nästa år.

Sedvanliga förhandlingar och därefter ett glas vin eller öl med tillhörande tilltugg. Vi förutsätter att alla som kommer är vaccinerade.

Vi önskar särskilt alla nyinflyttade välkomna till årsmötet; det är ett utmärkt sätt att träffa sina ny grannar samt knyta nya kontakter.

Plats: Sanne Bygdegård
Datum: 21-09-19
Tid: 17.00

Verksamhetsberättelse 2020
Ekonomisk Rapport 2020

Styrelsen Sanne bgf hälsar er välkomna!