• Hem

Hyra bygdegården

Ni kan hyra Sanne Bygdegård och ordna egna aktiviteter, till exempel födelsedagsfirande, bröllop, examensfest, företagsevent etc. Den stora salen rymmer 80 matgäster. Här finns även en mindre sal att tillgå, samt en enklare bar. För den som vill ha live-musik finne en mindre scen, och den befintliga ljudanläggningen möter de flesta krav.

Vårt kök är nyrenoverat och väl utrustat med kyl/frys, micro, spishäll, värmeugn och en storköksdiskmaskin. Det finns även en stor servis för 60 kuvert.

Köket i Sanne
Stor servis om 60 kuvert finns att tillgå.

Även lilla salen är nyrenoverad. Denna del är perfekt för det lite mindre mötet, eller som avlastnings- eller serveringsyta vid de stora kalasen.

Lilla salen

I fastigheten finns även tillgång till toaletter. Byggnaden är handikappanpassad, och goda parkeringsmöjligheter finns i direkt anslutning till fastigheten.

Kostnad för hyra av bygdegården:
Medlemspris: 700kr/dygn
Icke medlem: 900kr/dygn

Endast hyra av lilla salen: 400kr/dygn

Vintertid, under perioden november till och med mars tillkommer även en avgift om 500 kr för uppvärmning av fastigheten.

Vill ni hyra bygdegården kontakta:

Lars Andersson
Mail: andersson.72.lars@gmail.com