Föreningen

Rämmens bygdegårdsförening är  en ideell förening med drygt 160 medlemmar.  Vi arbetar målinriktat med verksamhetsplaner innehållande en mängd olika aktiviteter för att erbjuda medlemmar och bygdens folk en attraktiv bygdegård och på så sätt hålla landsbygden levande.

Föreningen grundades 1953. Vi arbetar målinriktat med verksamhetsplaner innehållande en mängd olika aktiviteter för att erbjuda medlemmar och bygdens folk en attraktiv bygdegård och på så sätt hålla landsbygden levande. Bygdegården skall vara en naturlig samlingsplats för bygden och föreningen erbjuder fräscha och ändamålsenliga lokaler för uthyrning. Vår bygdegård byggdes 1961.