Som hyresgäst vill vi

Att du respekterar och hanterar inventarier mm i lokalen på ett ansvarsfullt sätt. Lokalen ägs och drivs av föreningens medlemmar på ideell och frivillig bas.

Att du visar hänsyn till de grannar som bor i närområdet  och inte stör dem eller på annat sätt gör intrång på deras tomter.

Att du vid tillträde till lokalen noterar och informerar oss om eventuella problem eller skador som du upptäcker.

Att du får en positiv upplevelse av din vistelse i vår lokal.

Att du städar lokalen efter avslutad aktivitet, bord och stolar torkas av och ställs tillbaka på sin plats i förrådsrummet eller i altan förrådet om det gäller utemöblerna. Parasoller fälls ihop och knyts fast.

Att du informerar oss om eventuella skador som har uppstått under din vistelse typ trasigt porslin eller skador på inventarier dessa kan komma att ersätts till självkostnadspris.

Vill du hellre anlita professionell städning så rekommenderar vi Susanne Lövstedt städfirma, tel 073 – 727 57 95. Pris per timme: 520 kr plus moms

Städning som inte utförts debiteras extra.

OBS. Även om du har anlitat städhjälp så måste du se till att grovstäda och ställa i ordning lokalen enligt ovan. Bord och stolar på sin plats, sopor och övrigt skräp bortforslat.