Bli medlem

Ung eller gammal, enskild eller familj – ALLA är varmt välkomna att bli medlem i Korsträsk Byaförening!

Som medlem i vår förening så får ni möjlighet att hyra byagården till ett lägre pris, samt att våra medlemmar ges förmånen att hyra lokalen kostnadsfritt vid dop/namngivning eller begravning/minnesstund.

Vi anordnar regelbundet olika aktiviteter i Korsträsk, samt hjälps åt med ideella krafter på t ex städdagar vid/runt byagården, badstranden och Återvinningsstationen, den fina rastplatsen i Korsträskviken eller som funktionärer vid olika roliga evenemang.
Allt som våra medlemmar kan bidra med – om det så är ideellt arbete eller bara att betala medlemsavgiften, stort som smått – hjälper till att hålla både byn, byaföreningen och gemenskapen levande.

Medlemsavgifter:

• 50 kr/år för enskild
  • 100 kr/år för familj(som tillhör samma hushåll)

För att bli medlem så betalar ni in medlemsavgiften till vårt bankgiro eller Swishnr.
(Se betaluppgifter längre ned)

Medlemsavgiften faktureras därefter årligen(i början av året) till er bostadsadress.
Var god kontakta kassören om ni ej önskar att fortsätta vara medlem.
Kassör Berit Eriksson, tel 070-6628325

Betaluppgifter:

Bankgiro: 5488-3723

Om ni girerar och behöver ett inbetalningskort så finns det tillgängligt att få i byastugan/bagarstugan,
eller kontakta kassör Berit Eriksson, tel 070-6628325

Swish nr: 1236276281
Alternativt så kan ni scanna in en av QR-koderna nedan direkt i Swish-appen, då behöver ni bara fylla i era medlemsuppgifter i meddelandefältet.

Vid nytecknande av medlemskap!
Kom ihåg att märka betalningen med födelseår, namn & adress i meddelanderutan, oavsett om ni betalar till vårt bankgiro eller Swish.
T ex: 1989, Namn Namnsson, Gatunamn 1, Ort.

QR-koder:

Medlemskap Enskild, 50 kr