Om bygdegården

Gräsö Bygdegårdsförening är en ideell förening som startade 1950 med att byborna gick samman och byggde huset, folk bidrog med arbete och material.
Föreningen är politiskt obunden och jobbar för att vara en plats för alla. Här ordnas aktiviteter året om i form av; gökotta, nationaldagsfirande, midsommarfirande, pub, julmarknad, luciafirande, pysselkvällar mm.
Bygdegården är ofta uthyrd till föreningsmöten och privata sammankomster, samt konstveckan som infaller vecka 28 varje år.

Vill man bli medlem så kostar det 300 kr/familj (hemmahörande barn upp till 20 år), eller 150 kr/enskild person.
Som medlem får man ett utskick i februari varje år inför årsmötet, i utskicket finns också våra planerade aktiviteter för året med.

Du kan betala med Swich 1232389237 eller via Bankgiro 5438-2379