Bli medlem

Vi har ett fantastiskt vackert föreningshus med unika väggmålningar, modernt kök och hög trivselfaktor för aktiviteter av alla de slag för alla åldrar. Föreningshuset är en pärla i bygden som är mycket uppskattat av sina hyresgäster.

Styrelsens mål är att föreningshuset ska vara ett aktivt lokalt kulturhus och mötesplats för alla. För detta behövs många medlemmar.

Fler medlemmar ger ett större kontaktnät med fler idéer, mer engagemang och mer resurser att sköta om huset.

Medlemskap kostar 100 kronor per person och kalenderår. När du hyr hela lokalen får du som medlem rabatt på hyran.

Avgiften betalas in på plusgirokonto 403 37 28-9, alternativt Swisha till 123 4513453. OBS! Ange namn och e-postadress.

Alla är välkomna som medlemmar !