Boka bygdegård

Uthyrning är livaktig, bokning görs hos Linnea Andersson  070-8480554

I Lännäs bygdegård finns ett kök, en större och en mindre sal, en handikapptoalett och två toaletter i källaren.

Stora salen är en större samlingssal med scen, sittplats för 100 personer. Rummet är utrustat med hörselslinga. Möblerna består av ihopfällbara bord och stapelbara stolar som lätt kan plockas undan om plats för annat på golvet önskas.

En trappa upp finns en mindre sal som har sittplatser för 25 personer. Observerar att det inte finns någon hiss dit upp.

Köket är funktionellt inrett. Det finns spis med varmluftsugn, kylskåp, frys, restaurangkaffebryggare och snabbdiskmaskin.

Matporslin för 100 personer finns att hyra.

Priser:

Hela bygdegården 1000:- per dygn

Lilla salen 300:- per dygn

Matporslin 1:- per kuvert

Kaffegods gratis

För att hyra lokaler till återkommande verksamheter, exempelvis studiecirklar, kurser o dylikt kan annat belopp diskuteras.

Regionala mindre föreningar hyr återkommande lokalen till föreningsmöten och under

vår- och höstterminens vardagkvällar har bygdegården permanenta hyresgäster.