Årsmöte 2008

Göran med flera går igenom dokumentationen och diskuterar innan årsmötets början.

Ronny Håkansson och Sten Persson från Bygdeföreningens styrelse i full diskussion.

Några nya personen kom till årsmötet, vilket var glädjande, tex Britt o Jan Karlsson till vänster i bild. Britt blev invald som ny ledamot i styrelsen.

Dessa har varit med i föreningen sedan starten. Från vänster; Håkan Bengtsson, Ruth Lexander, Birgitta Bengtsson, Britt Andersson och Monica Herbertsson.

Inger Berg fick en blomma och ett extra tack. Inger har under flera år förtjänstfullt skött om våra gäster i vandrarhemmet, städat och ibland också lagat mat till våra gäster. Inger är en viktig kugge i vår förening och en garant för att vandrarhemsdelen fungerar. TACK Inger!